Etiketter

, ,

En sak som är ett riktigt roligt pyssel är att dekorera olika etuier. Det kan handla om fodral till cigaretter, glasögon, medicin, mobiltelefoner ja vad som helst. Fodralen är mycket praktiska och samtidigt är det ju riktigt tjusigt, särskilt om de är pimpade. Det är maken som röker ecigg och till det har han en fodral. Han brukar köpa sina ecigg på nätet och där går det även att hitta enkla fodral. För att pimpa ett fodral är det bara fantasin som sätter gränser. Jag köpte glitter och pärlor som jag bara limmade på men jag bad maken beställa hem fler fodral för jag fick blodad tand. Jag beställde även hem ett enkelt vitt mobilskal och tänkte ge mig på att försöka skapa ett mönster. En fjäril i glitter är jag sugen på att göra. Är du inte duktig att teckna är mitt tips att du printar en mall från nätet. Det är verkligen inte svårt och förutom pärlor och glitter går det ju att rita, använda tyg och andra material. Jag vill inte börja sälja utan det är enbart för eget bruk och eventuellt ge present till en nära vän, familjemedlem eller bekant. Jag tror att handgjorda presenter nuförtiden uppskattas mycket då det blir mer personligt och exklusivt!

Äldre herre som pysslar